Bewertungen von Pizzeria La Scala Glanerbrug

Neue Beurteilungen

5.0
Ineke
31 MĂ€rz 2023

Het was weer heerlijk

Rick
29 MĂ€rz 2023

Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken op het moment.

Anoniem
28 MĂ€rz 2023
Niek Bruins
25 MĂ€rz 2023

We hadden een tijd niets besteld omdat we van Glanerbrug naar Losser zijn verhuisd en we dachten dat er niet in Losser bezorgd werd. Dat hadden we mis. Het eten was erg lekker en de bezorging was snel! We gaan weer vaker bestellen.

Louise
25 MĂ€rz 2023

Smaakt goed en ziet er verzorgd uit. Snelle bezorging

Laura
23 MĂ€rz 2023
Wouter
22 MĂ€rz 2023
John
19 MĂ€rz 2023

Mooi snel en heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van ewijk
19 MĂ€rz 2023

Eten is altijd goed! de laatste tijd word er elke keer van alles vergeten bij het bezorgen, en dat is echt een dik minpunt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Miriam
19 MĂ€rz 2023

snel bezorgd en smaakte weer zoals altijd heerlijk

Richard De Jong
18 MĂ€rz 2023

Duurt vrij lang voor de bestelling bij ons was bezorgd.

Jacob
13 MĂ€rz 2023

Mooi op tijd en de kwaliteit was perfect!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

edwinv1970
12 MĂ€rz 2023

Bedankt voor de goede service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas
12 MĂ€rz 2023

Voor een lachmacun met kipdoner voor €10 zou je wat verwachten
 kip was amper aanwezig en gehele eten was koud. Bezorger drukt het in de handen en loopt direct weg alsof die boos is dat ik besteld heb. Normaal zijn ze super maar vandaag was echt een super slechte ervaring.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gert Nijhuis
11 MĂ€rz 2023

Zoals eigenlijk altijd weer een SUPER pizza gekregen.

Onno Hinrichs
7 MĂ€rz 2023

Jammer van de frisdrank die er niet bij geleverd is. Zal vergeten zijn maar is niet goed..

Arjan
6 MĂ€rz 2023

Eten was prima als altijd. Al moet ik zeggen dat de prijzen wel.hard stijgen bij la scala. Verder was de tas kapot en er was iets vochtigs over heen gelekt. Eten was wel goed, maar de zakjes en het doosje van de burger zaten er helemaal onder. Dus bezorging was Daardoor niet goed

Meindert Caspari
6 MĂ€rz 2023

De smaken waren prima maar de bodems waren erg taai.

Bas
6 MĂ€rz 2023

Bezorging weer ouderwets snel, en eten was ook weer super!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tamara
5 MĂ€rz 2023

Pizza was alleen wat te zoutig.

Jurgen Koershuis
3 MĂ€rz 2023

was nu warm genoeg smaakte prima

Jessica
3 MĂ€rz 2023
Louise
3 MĂ€rz 2023

Goede patat en doner smaakt geweldig. De appel/komkommer salade is een aanrader

R.schuite
3 MĂ€rz 2023

Heerlijk pizza's en snelle bezorging.

Anoniem
3 MĂ€rz 2023
Katja Horck
3 MĂ€rz 2023

Eten is lekker, en bezorging weer super snel.

Nijhuis
28 Februar 2023
Gea
26 Februar 2023

Maaltijdsalade en broodje kip zijn top. Wrap doner daarentegen ronduit vies. Vet, geen kruiden, vlees rare smaak. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johny knol
26 Februar 2023
Sandra Bonhke
26 Februar 2023

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dirk
26 Februar 2023

Snelle levering, shoarma goed op smaak, we hebben alles gekregen wat we besteld hebben, en het was warm.

Fam Rosink
25 Februar 2023

Het was weer heerlijk đŸ€€

Onno Hinrichs
23 Februar 2023

Pizza's waren heerlijk warm, smaakvol en gewoon top !

K.Post
23 Februar 2023

Wederom prima service. Door onze eigen fout het verkeerde gerecht (pasta-saus) besteld. Daardoor leek het of het gerecht niet goed was. Na een belletje (vriendelijk persoon) werd het juiste gerecht super snel alsnog nabezorgd. Super geregeld!

Martine
20 Februar 2023

Snel bezorgd en erg lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
19 Februar 2023
K.oost
15 Februar 2023

Kapsalon wijnig vlees en aardappelschijfjes waren hard en bijna verbrand

Francis
15 Februar 2023

Heerlijke pizza's snel geleverd.

Marielle
13 Februar 2023

Jammer, aardappeltjes waren te doorbakken (net chips). En burgers waren besteld zonder groente en saus, en kwamen met alles.. Niet van jullie gewend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rick van Dijk
11 Februar 2023

Bezorging mooi op tijd! Eten was super lekker! Maar goed wij Nederlanders zeiken nou allemaal om alles en om niets
. Het was een beetje jammer dat de pizza’s niet gesneden waren
 Maar dat was ook het enige.

Nieland
7 Februar 2023

Top

Laura Hoekema
7 Februar 2023

Het was heerlijk! Iets te vroeg, maar gelukkig waren we iets sneller thuis dan verwacht. We hebben genoten!

Talman
4 Februar 2023
Van Barneveld
4 Februar 2023

Magnifiek

Van oenen
4 Februar 2023

Goed eten voor een goede prijs . De kip was geen rubber zo als bij andere restaurants . Alles was heerlijk vers en knapperige paprika en ui . De broodjes war ook heerlijk zacht en warm . De knoflooksaus echt romig en niet te overheersend. De bestelling was goed op tijd . Als dit de kwaliteit is en klantvriendelijkheid is ,dan ben ik een vaste klant . Blijf zo door gaan aub .

Maureen
31 Januar 2023
Serrano
30 Januar 2023

Had een pizza en gebakken aardappeltjes besteld, toen het gebracht werd was alles al koud en de gratis cola zat er ook niet bij..bestel al jaren bij la scala en is altijd goed geweest, dit is nu de 2 keer dat het gebeurd, en vind dat het het flink achteruit gaat..erg jammer...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ellen
29 Januar 2023

Heerlijk eten, ruime porties. Helaas zijn de aardappelschijfjes snel afgekoeld. Misschien is er een andere manier ( dan de zakjes ) om ze langer warm te houden !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Remco Mulstege
29 Januar 2023

Top

Jurgen Koershuis
28 Januar 2023

snelle bezorging maar eten was lauwwarm moest hier eerst weer in de oven doen wat weer ten koste gaat van het groenvoer

Baas
28 Januar 2023
Marloes
28 Januar 2023

Het was gewoon weer goed!!

Ed
27 Januar 2023

Helaas was de pizza lauw en blijke cola vergeten, Dit zouden ze nog na brengen maar is ook niet gebeurd

Miriam
24 Januar 2023

Na een tegenvaller vorige keer, nu was het weer super !!!

Dora
24 Januar 2023

Alles is perfect de service de bezorging en het eten is heerlijk

Ben
23 Januar 2023

Goed van smaak, voldoende portie en net klaar op de afhaaltijd.

Inge
23 Januar 2023

Goede service en heerlijk eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Senem
22 Januar 2023

De bezorgers zijn altijd erg vriendelijk!

Jannink
21 Januar 2023

Zeer snel geleverd. Zoals wel vaker heel prettig. Eten is altijd goed.

Nicole
21 Januar 2023

Erg goed, als altijd. Supersnel bezorgd ook.

Simone
17 Januar 2023

Heerlijk eten en lekker warm. En prima op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar

Bert Jannink
12 Januar 2023

Was bij de overburen bezorgd...

Rick Spenkelink
10 Januar 2023

Heerlijk gegeten, binnen 15 minuten werd het lekker warm bezorgd!

Fiseler
9 Januar 2023
Nanne Hein
9 Januar 2023

Deze twee pizza's waren wel heel taai. Eerst met een pizza snijder geprobeerd te snijden, daarna met een vlijmscherp koksmes, beide kwamen bijna niet door de pizza. De Kaas op de pizza salami was nog net niet verbrandt. Ik vrees dat we de volgende keer maar ergens anders gaan bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Steven
8 Januar 2023

Pizza was beetje koud, geen blikje drinken erbij gekregen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rosalie
8 Januar 2023

Het was koud toen het aankwam. Normaal zijn ze snel en is het altijd top. Deze keer helaas niet

Onno Hinrichs
5 Januar 2023

Gewoon prima !

Cheyenne Blokhuis
5 Januar 2023

Snelle bezorging super fijn! Aardige bezorgers. Eten was alleen dit keer wat aan gebrand dit was niet zo lekker. Normaal niet gewend van jullie. Maar kan een keer gebeuren door drukte etc. Bestel regelmatig bij jullie.

Henk
1 Januar 2022
Wendy
1 Januar 2022

Snelle service, lekkere pizza,, alleen de bestelde saus zat er niet bij.

Charissa bergsma
1 Januar 2022

Super goed eten, en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annie bruintjes
30 Dezember 2022

Goed eten, en snell6en nette bezorging 👌

Gorter
29 Dezember 2022

Ik had blijkbaar verkeerde tijd aan geheven en toen ik belde dat het verkeerde tijd was en datvhet eerde moest worden bezorgd hebben ze het tof geregeld 👍

Zoetman
28 Dezember 2022

Kaas stonk enorm was niet meer helemaal goed .

Binnekamp
27 Dezember 2022

Eten is heel goed!!! Bezorgers rijden zonder licht op de fiets

Charissa bergsma
23 Dezember 2022

Normaal prima eten, vandaag helaas niet de tagliatelle burinata was 1 massa, veel te gaar gekookt. Pizza shoarma was prima

Postma
23 Dezember 2022

Heerlijke pizza salami! En super snel bezorgd 5*****

Pascal
20 Dezember 2022

Net voor sluitingstijd besteld, pizza's werden netjes bezorgd en zagen er hoed uit, ruim belegd en warm, top Service.

Paul
19 Dezember 2022

Prima weer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sabrina
18 Dezember 2022
Gb.
17 Dezember 2022

Ondanks dat wij anderhalf uur moesten wachten wel respect voor alle medewerkers die er alles om deden de bestelling zo goed mogelijk te bezorgen.

Stephan
17 Dezember 2022

Alleen de gratis cola vergeten voor de rest alles prima

Jordi
17 Dezember 2022

Koud eten en bezorging duurt lang

Charlotte
16 Dezember 2022

Kipdonërbox was koud toen het bezorgt werd

M
16 Dezember 2022

Eerder mail ontvangen. Meestal als het al bezorgd is krijg je mail de bezorger is omdeweg

Els ter Maat
14 Dezember 2022

Snel , vriendelijk en gewoon lekker!

Romi
10 Dezember 2022

Ruim 1 uur moeten wachten, na bellen, binnen 5 min thuis, alles koud, zelfs de pasta... heel jammer zijn we niet gewend!

Chris
10 Dezember 2022

Al meerdere keren niet goed gegaan, pizza's zijn goed maar de gratis frisdrank wordt NIET meegeleverd. Deze bezorger zegt dat iemand anders de frisdrank komt nabrengen.... moet nog komen

Jorno gering
10 Dezember 2022

Goed hoor

D Flipse
9 Dezember 2022

De pizza's waren top! Lekker van smaak, goed op temperatuur.

bert
9 Dezember 2022

zoals altijd 100 %

Sandra
9 Dezember 2022

Was weer top!

Maurits
8 Dezember 2022

Allemaal tevreden

Fadi & Lara
7 Dezember 2022

Top

M.
5 Dezember 2022
Myrthe
4 Dezember 2022

Koud en 1,5 uur wachttijd. Wel super vriendelijke bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nieland
4 Dezember 2022

Goed van smaak, maar pizza was koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Onno Hinrichs
4 Dezember 2022

Helemaal goed ! Qua smaak en kwaliteit, top ! Bezorging op tijd en vriendelijk .

COW
3 Dezember 2022

Zalige goed gevulde calzone bezorgd gekregen. Tevreden klant !

Rene
3 Dezember 2022

Nu voor de 2e keer achtereen dat het gratis blikje frisdrank niet gelijk werd aangeboden. De 1e keer had de bezorger het wel bij zich, de 2e keer was de bezorger deze vergeten mee te nemen vanuit de zaak. Beide keren wilde de bezorger de fout direct herstellen. Bij de eerste omdat hij het toch bij zich had, het blikje alsnog geaccepteerd. Bij de 2e vandaag heb ik zelf gezegd dat hij niet terug hoefde te komen alleen voor het blikje cola zero. Volgende keer graag weer direct gewoon aanbieden.

ben
1 Dezember 2022

De smaak was, vanouds, prima. Zo ook de kwaliteit-prijs verhouding. Iets voor de afhaal tijd was de bestelling gereed

Jurgen Koershuis
29 November 2022

snel goed en gloeiend heet

martijn
27 November 2022

Supersnel geleverd en goed van smaak de spareribs

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Miriam
27 November 2022

Vorige week een klacht gemeld. Dit hebben ze netjes opgelost. Vandaag weer heerlijk gegeten

Yoran
25 November 2022

Snel en goed: helemaal prima!

Malou Schipper
25 November 2022

Onze bestelling werd gauw bezorgd. Aardige bezorger. En wat waren die pizza's lekker!!! Yummy!

Ten Brinke
24 November 2022

Eten was koud het blijft in die bakken niet warm genoeg

Gerrit
23 November 2022

Voor ons de eerste bestelling bij jullie en niets dan lof....heerlijk gegeten met ons allen!

Onno
22 November 2022

Smaak was prima, gewoon top ! Echter, net als vorige keer was hij aan de koude kant. Vreemd, omdat het geen grote afstand rijden is.. Jammer..

Stephan
21 November 2022

Heb om 16.00 een bestelling geplaatst voor 18.00. Om 18.45 kwam er eindelijk een bezorger. We waren ruim op tijd met bestellen. Het eten was koud en we moesten het zelf weer opwarmen. Ben dit niet gewend van La Scala. De volgende keer gaan we bij een ander kijken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daan
21 November 2022

De pizza's waren zoals altijd prima van smaak en voldoende belegd. Jammer dat ze dit keer al koud waren 😒 Eerdere bestellingen hebben we altijd warm bezorgd gekregen 😊

Reuver
20 November 2022

Na een uur wachten, kwam eindelijk ons eten maar helaas wel lauw.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Miriam
20 November 2022

Duurde lang, aardappelschijfjes koud en salade lauw, beter de schijfjes in de bak bij de shoarma

Daniel
20 November 2022

De smaak was goed, maar eten kwam lauw aan. Jammer.

Fleur
20 November 2022

Top!

A de Wit
14 November 2022

Lekker eten, goed warm en op tijd bezorgd. 👍👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

xxxx
11 November 2022

Goede kwaliteit en vriendelijke bezorging.

Christine
11 November 2022
Rena
11 November 2022

Word laatste tijd veel vergeten. Nu geen saus. Toen ze het uiteindelijk brachten was ons eten koud. Erg jammer

O. Hinrichs
10 November 2022

Ietwat aan de koude kant maar verder goed te kanen..

Lara
10 November 2022

Super !

Di Visscher
9 November 2022

Zoals altijd heerlijke pizza’s ( mijn man “ Jack” haalde ze er altijd al en zei dan : zeg maar dat het voor Jack is , dan wisten ze al precies welke pizza’s er gemaakt moesten worden ) Top

Anne
8 November 2022
Bert
6 November 2022

Mail met bezorgtijden komt een uur na de geleverde bestelling. Zou fijn zijn om een geschatte levertijd op tijd te ontvangen. (Besteld om 17:59, bezorging na 19:00 en een status melding om 20:26) Levering niet compleet. Drankje ontbrak (wel netjes nabezorgd nadat we het aangaven). Pizza was koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vincent
6 November 2022

Waren weer goede pizza’s zoals gewoonlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daantje
4 November 2022

Heerlijk gegeten op tijd warm

M
2 November 2022
H. Reinink
30 Oktober 2022

Je besteld om 17.37 uur, je ziet dat je de vroegste levertijd 18.30 of de optie . ‘zo snel als mogelijk’, je kiest voor het laatste. Dan heb je om 18.40 nog niets ontvangen, dan maar even bellen. Oh zegt de allervriendelijkste mevrouw: uw bestelling staan net klaar. Nou dacht het niet, want pas 20 minuten later wordt je eten geleverd. Het moest toen nog gemaakt worden, foutje maken kan maar zeg dat dan gewoon. Jammer, gelukkig smaakte het, zoals altijd, prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Christel
30 Oktober 2022

Meerdere keren bij jullie besteld. Helaas waren dit keer de aardappels en patat ontzettend zacht en klef(had als opmerking bij mijn bestelling gezet: Graag als eerste bezorgadres ivm zachte aardappeltjes). Ook de Tagliatelle zo zacht dat het net snot was(als opmerking had ik er nog extra bij gezet: “De Tagliatelle niet te zacht!”). Tot slot zat ook de fles wijn die ik er gratis bij zou krijgen niet bij! Erg jammer😔.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peekay
29 Oktober 2022
Maureen
29 Oktober 2022
Asbreuk
28 Oktober 2022

Altijd lekker en snel!

Mieke
27 Oktober 2022

Binnen een kwartier hadden we ons eten op tafel(scala zit hier wel dichtbij 😅) goed wassen en was heerlijk

Marjolein
26 Oktober 2022

De 3 verschillende soorten kapsalon en lahmacun vonden we erg lekker, goed warm en veel. Zeker een aanrader.

Marleen
25 Oktober 2022

Het was weer top, goed warm, lekker als altijd!

Tali Pakonka
24 Oktober 2022

Helaas heb ik het blikje cola niet mogen ontvangen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bjorn
23 Oktober 2022

Pizza shoarma was nog te doen. Maar de calzone shoarma was ver beneden de maat, ui nog rauw en de pizza zelf rondom helemaal zwart. Nou kan dat best een keer voorkomen maar de laatste tijd gaat het heel erg de verkeerde kant op. We bestelde altijd met plezier hier, maar na 2 tot 3 slechte bestellingen is de lol hier wel een beetje vanaf.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marleen
23 Oktober 2022

La Scala staat altijd garant voor goed, lekker en snel eten. Ik bestel op een zaterdagavond en dan duurt het natuurlijk wat langer. Wel jammer dat nu het eten ook niet was wat het anders altijd is. Aardappeltjes waren hard en echt doorgebakken en leken oud, het eten was niet echt warm meer en de kaas op het vlees zat vooral aan 1 kant en was eigenlijk daardoor een dikke hap kaas.

Mono
23 Oktober 2022

Handige bestellijst. Vriendelijk bezorger .En het eten heerlijk warm en lekkker

Nicolien Schippers
22 Oktober 2022

Kwaliteit is goed, deze keer echter meer dan 1 uur wachten op bezorging. Had een telefoontje hierover op Prijs gesteld.

Maggie
22 Oktober 2022

Top schotel alleen jammer dat de frisdrank vergeten was

Coen
22 Oktober 2022

Ruim anderhalf uur gewacht op de bestelling, toen het aankwam was het koud


Miriam
22 Oktober 2022

Het was weer heerlijk!!!!

Dudemeister
20 Oktober 2022

Snel en superlekker ⭐⭐⭐⭐⭐

Kim
19 Oktober 2022

Snelle bezorging en lekker, warm eten.

Maicel
16 Oktober 2022
Gert
13 Oktober 2022

Zoals altijd gewoon TOP.

Stéphanie
12 Oktober 2022

Zo'n lekkere pizza weer. En rijkelijk belegd. En super snel bezorgd door een vriendelijke jongen!

Vincent
12 Oktober 2022
Rick Spenkelink
11 Oktober 2022

Heerlijk eten en super snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Basel
10 Oktober 2022
Wagenaar
8 Oktober 2022

Snel geleverd,nette bezorger

Rene Veltman
8 Oktober 2022

Goed, lekker en snel gebracht....TOP!

Rnieland
7 Oktober 2022
Gosia
7 Oktober 2022
Frans ter Wee
3 Oktober 2022

Duidelijke afspraken, komen ze na.

K
3 Oktober 2022

Gisteren werd er een foutje gemaakt en werd mijn eten te laat en koud bezorgd. Ik bestel hier vaak en dit is de eerste keer dat dit gebeurd. Vandaag gebeld en het wordt meteen netjes opgelost door dezelfde bestelling gratis(!) op tijd te leveren. Het eten hier is verder altijd goed en het personeel is erg vriendelijk en de klant is hier zeker koning. Dankjulliewel la scala!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lara
3 Oktober 2022

Fantastisch!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvonne
2 Oktober 2022

Aardige jongeman de bezorger . Hij verontschuldigde zich voor het feit dat het zolang duurde . Heb een uur moeten wachten . De jongedame aan de telefoon vertelde dat het erg druk was, maar dat de bestelling net was ingepakt. Ik woon vlakbij dus mijn bestelling was al langer onderweg. De kaas was al helemaal hard en de korst was,al taai. Zou niet gauw weer laten bezorgen, maar liever zelf ophalen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
1 Oktober 2022

Ik had een gratis drankje erbij, helaas heb ik die niet gekregen. Ik had daarnaast een broodje besteld, en hier kreeg ik er weer twee van. Rest was wel lekker.

Wesley Boonstra
1 Oktober 2022
Mel
25 September 2022
Fleur
24 September 2022

Normaal gesproken prima eten, maar vanavond was de Lahmacun echt niet lekker, was helemaal koud. Dat ben ik anders gewend van La Scala. Bezorger was heel vriendelijk, dus daar was niets op aan te merken.

Tajb
24 September 2022

Super zoals altijd. Levering snel en kwaliteit goed.

Jeannette
23 September 2022

Het is even een tijdje iets minder geweest maar deze pizza was weer zo altijd , goed warm en goed belegd

Charissa bergsma
22 September 2022
Marjon
20 September 2022

Netjes, lekker, warm, vers en goed belegd. Bezorging met opmerking goed opgevolgd.

Loman
19 September 2022

De 2 pizza’s die gisteren zijn bezorgd bij ons zijn koud aangekomen. We moesten de pizza zelf opwarmen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mandy
18 September 2022

Normaal is het altijd goed bij jullie maar vandaag was de service heel slecht. Ik snap dat jullie het druk hadden maar na 2 uur op 3 pizza’s te hebben gewacht 2 x gebeld te hebben ook nog verkeerde pizza’s gekregen. Viel een beetje tegen..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joyce
17 September 2022

Snel geleverd, goed warm en zoals gewoonlijk weer erg lekker!

An
16 September 2022

Op tijd, lekker en warm.

Jeffrey
12 September 2022
Bianca Knobbe
10 September 2022
Kimlar
10 September 2022

Het was deze keer goed, en het was heerlijk.

Joyce
8 September 2022

Pizza was niet meer warm, maar hij was zeker nog lekker! Altijd top pizza’s bij lascala

Bas
7 September 2022

De pasta was heerlijk. Alleen jammer dat de bezorger rookt en omdat hij met de auto was stonk de papieren tas en de bezorger zelf ook naar rook. Bezorger was wel vriendelijk.

Sandra
4 September 2022

Top!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michelle
1 September 2022

De pizza was helaas zwart, verbrand en erg hard, tevens was de extra knoflooksaus vergeten we kregen er 2 ipv 5 en de frikandellen koud. Dit is helaas niet wat we gewend zijn van jullie.

Jorno gering
31 August 2022

Zoals altijd weer gewoon super goed

Christel
28 August 2022

Superlekkere pasta, salade erbij en brood
echt top. Mijn dochter vindt het kindermenu ook erg lekker.De bezorger was mooi op tijd, snel weer een keer bestellen 😁.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ineke
27 August 2022

Het was weer lekker

Van Barneveld
27 August 2022

Altijd goed

Van Barneveld
27 August 2022

Top

Nel
26 August 2022

Keurig op tijd. Nette bezorger. Eten goed verpakt. Smaakt heerlijk. Aanrader.

Sep Staats
25 August 2022

Top gedaan netjes optijd

Amber Te kolstee
23 August 2022
Gerald Broen
23 August 2022

Ik vond de kipfilet erg droog

Henk Koopmann
22 August 2022

Heel goede pizza. Hij smaakte heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Barneveld
22 August 2022

Super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter slomp
21 August 2022

De pizza was dit keer heel erg hard en te doorbakken, al het vlees op de pizza waren donker en zwart. Het leek wel of die voor de tweede keer is gebakken. Dit heb ik nog niet meegemaakt.

Bianca Sweers
21 August 2022

Heerlijke pizza en netjes bezorgd

René
19 August 2022

Bezorger vergat eerst het blikje drinken (gratis), na herinnering gaf hij het alsnog.

Karen
16 August 2022

Wel een beetje laat 21:10 een mail gekregen dat de bestelling die we om 17:45 kregen onderweg was

Kervel
16 August 2022

Heerlijke pizza. Bestelling via internet werkt perfect.

wander poppinghaus
15 August 2022
Katja
15 August 2022

Altijd telefonisch besteld en altijd TOP! Nu voor de 1ste keer via de app besteld. Helaas duurde de bezorging 45 minuten ( telefonisch binnen 15 minuten) en het gratis blikje heb ik niet ontvangen. Het eten was weer super lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lucia Wip
14 August 2022

Heerlijke pasta pollo !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pascal
14 August 2022

De bestelling werd snel geleverd, pizza's zagen er goed uit, wij vonden alleen dat de pizza's een beetje "zoutig" smaakten voor de rest was goed belegd en warm.

Alper Sarigul
13 August 2022

Mijn pasta chef!!!

Henk
13 August 2022

Helaas ging het niet goed:een van de pizza’s was de verkeerde pizza. De smaak van de pizza ging. We hadden ook patat besteld, deze was niet lekker en de kippenuggets waren matig kwa kwaliteit. Bezorging duurde 45 minuten

Thea Bauer
10 August 2022

Altijd lkker en bezorgd heel snel!

Jeroen
8 August 2022

Erg lekker en goed warm. Vriendelijk personeel!

Lucia Wip
8 August 2022

Vandaag wat minder de pasta had gelekt zak stuk en was veelte vet.. de shoarma erg zout .. Ben ik niet gewend van jullie normaal is t altijd prima te eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Pizzeria La Scala

Beste Lucia, We hebben u recensie gelezen en vinden het erg vervelend dat het niet goed is gegaan. We willen u daarom een korting geven voor een volgende keer en hopen het hiermee goed te kunnen maken. 20% Kortingscode: slank19 Met vriendelijke groet, Team La Scala

Charlotte
7 August 2022

Pizza shoarma was veelste zout en veelste hard gebakken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tijn
6 August 2022

Goede service en lekkere pizza! Extra rekening gehouden met verzoek

Hilko
5 August 2022

Weer als vanouds lekker, heel goed belegd en vlot bezorgd

Maarten
5 August 2022

We hadden 2 pasta’s besteld, smaakte heerlijk zoals gewoonlijk. (1 min punt we hadden penne besteld maar kregen spaghetti) En we hadden van de week de kip kapsalon deze was erg zout maar over het algemeen is de kwaliteit een dikke 9,5!

Frank
4 August 2022

Altijd goed en daarom ons vaste besteladres.

N
4 August 2022

Heerlijk gegeten, ook was de bezorging zeer snel! Kortom top, en zeker voor herhaling vatbaar

Christine
3 August 2022

Goed eten, snelle bezorging

Rosink
1 August 2022

Heerlijk gegeten đŸ€€

Van Barneveld
27 Juli 2022

Super zoals altijd !

Dilara Gullu
26 Juli 2022

Helaas was de pizza lauw. Het leek wel een oude pizza of wat gwn al klaar was. Helaas 1 hele weggooit

Van Barneveld
25 Juli 2022

Fantastisch zoals altijd

Ellen
24 Juli 2022

Snelle levering, ruime porties, lekker gekruide aardappels, vlees was prima ! Jammer dat het gratis drankje ontbrak !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Miriam
24 Juli 2022

Zoals altijd: Heerlijk En supersnel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maaike Bruns
24 Juli 2022

Heerlijke pizza's

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D.J.
24 Juli 2022

Het eten is prima van smaak. Het is nu voor de tweede keer dat we extra vlees besteld hebben, bij een shoarmaschotel. Daar zit normaal gesproken lekkere verse groente bij. Maar nu tot twee maal toe geen groente erbij. En ik had nu bij zoveel bestellingen 10% korting. 2x geen groente erbij...........weg 10% korting. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marleen
22 Juli 2022

De ribs leken wat mager en licht verbrand, verder zoals altijd erg goed!

Nicolien Schippers
21 Juli 2022

Prima pizza’s

Marja
21 Juli 2022

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit

jeannette veenhof
18 Juli 2022

heel zuinig belegd , dubbele champignons waren niet te vinden en erg droog, niet wat ik van La Scala gewent ben .Volgende keer graag beter jongens

Karoline
17 Juli 2022
Raymond
17 Juli 2022

Heerlijke pizza keurig op tijd bezorgt

Vincent
16 Juli 2022

Goed en snel zoals gewend.

An
16 Juli 2022
Leo
14 Juli 2022

Helaas was het vlees van de kapsalon wat te veel aan gebakken .

Jordi
12 Juli 2022

Jammer dat de pizza’s niet gesneden waren. De update van de bestelling is niet up to date, ik kreeg een uur na levering een melding dat de bezorger onderweg was. Verder heerlijke pizza’s en mooi op tijd bezorgd, tot de volgende keer!

M
10 Juli 2022
Renate
8 Juli 2022

Lekkere pizza's en bezorging binnen de tijd.

Roy
6 Juli 2022

Zoals altijd, top!

Gekkeondy24
3 Juli 2022

Altijd lekker eten goede shoarma hou hiervan en de kapsalon bakken zijn groot love it zo lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bianca
3 Juli 2022
Joeri
2 Juli 2022

Helaas was een knoflook bakje kapot en miste er een broodje De bestelling was een broodje shoarma we hebben alleen nooit het broodje gezien.dit vind ik erg jammer aangezien er wel voor betaald is

Maya
1 Juli 2022

Als ik zo veel voor een Lahmacun speciaal betaal verwacht ik ook vatzoenlijk vlees er op en niet 7 dunne strookjes je zit meer deeg te kauwen dan je de döner proeft

Natascha Papenborg
29 Juni 2022

Het was zeer goed 👍

Burger
27 Juni 2022

Bezorging was wel lekker snel

Roy
26 Juni 2022

Ruim belegd en goed gemaakt. Krokante korst en knapperige groenten. En precies op tijd. Top!

Vincent
24 Juni 2022
Stephan
23 Juni 2022

Lekker man. En snel. Flitsende zonnebril bij de bezorger ook.

Bob
22 Juni 2022

Eten smaakte goed, maar mijn vriendin en ik hadden beide erg veel buikpijn en buikloop na de tijd. En de bezorger kwam met zo’n bloedgang aanrijden dat hij met gierende banden voor de deur stopte en daarna bijna de deur er uit sloeg i.p.v. gewoon aanbellen of kloppen. Ik ben dit niet van ze gewend.

Esther
20 Juni 2022

Altijd goed!đŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marco
19 Juni 2022
Edwin
19 Juni 2022

Snelle bezorging en lekker eten. đŸ‘đŸ»

Yana
18 Juni 2022

Super snelle bezorging. Heerlijke pizza’s. We bestellen hier graag.

A
18 Juni 2022

Snel geleverd en eten was heerlijk

Rich
17 Juni 2022
Christel Massimo
13 Juni 2022

Supersnelle bezorging, aardige bezorger en het eten was lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ger en Miriam
11 Juni 2022

zoals altijd,heerlijk gegeten en supersnel bezorgd!

Iris
10 Juni 2022

Eten was heerlijk, het was nog heet toen het bezorgd werd, en alle extra opties zaten er op en er aan. Het gratis blikje cola zero dat we gekozen hadden was op, dus hadden ze er gewone cola bij gedaan, vertelde ze ons bij afleveren. Begrijpelijk, helemaal goed. Dank jullie wel voor het lekkere eten.

Nicolien Schippers
10 Juni 2022

Prima en vlotte bezorging!

Anoniem
10 Juni 2022

Super snel bezorgd en smaak was weer goed

P.
9 Juni 2022
Van Barneveld
8 Juni 2022

Super. Zoals altijd !

Rene
7 Juni 2022

De pizza was precies zo als die moet zijn het was heerlijk een dikke 10

Van den Berg
7 Juni 2022

Was goed lekker en snel bezorgd.

Bon
7 Juni 2022

Prima gegeten en netjes op tijd ondanks dat het tweede Pinksterdag was!

A.
6 Juni 2022

Altijd goed en snel. Deze keer kipsaté menu, goede portie! Smaak lekker, wel wat vettig. Burgers waren weer prima en de kinder menu's zijn lekker groot.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dennis
5 Juni 2022
O. Hinrichs
5 Juni 2022

Zoals altijd weer topkwaliteit en supersnel geleverd !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Aaltink
5 Juni 2022

Zeer tevreden, binnen kwartier was stond de bezorger aan de deur met een overheerlijke pizza

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ares
5 Juni 2022
Wilma
5 Juni 2022

De pizza Pollo en de lasagne waren heerlijk, een echte aanrader Makkelijk te bestellen via de website Keurige zaak, waar je zo in de schone keuken kunt kijken, een groot pluspunt Zeer vriendelijke bediening